11/12/2011

Večnost u izgnanstvu


Razdvajaju se
Razdvajaju nas
Gradovi postaju sela kojem odmiču kolibe
Beskrilna zvezdana jata trzaju se u sumraku svemira
Neko priča o Pompeji...

Ko je Mesecu nakačio ukrasne svećice? Vatra bez toplote miriše na jasmin dok hladan treptaj zalutalih zraka, nasukan na plato, prepričava sudbinu svojih prijatelja.


U tački na drugom kraju sna,  ulazim u radnju.
Spisak srećnih zagonetki je u rukama. Nema ih na policama, nema ih u snu.
Pogledom molim za pomoć:

Mesec
Sunce
Andromeda

Duša
Sreća
Ljubav

Stounhendž
Giza
Vavilon

Okrećem drugu stranu:

Go
Šah
Mi
Oni

Energija
Materija

„Žao nam je, mi prodajemo samo integralne proizvode sa bar-kodovima. Suvenire nemamo.“

„Ali, meni trebaju srećne zagonetke.“

„Žao nam je, mi prodajemo samo integralne proizvode sa bar-kodovima. Suvenire nemamo.“

Sećaš se one noći pod otvorenim nebom, pitala si me da li su zagonetke srećnije kada ih neko reši, ili kada zauvek ostanu same.

Regolit za pokrivanje ogoljenih kratera ćilimasto odmiče tlu, i planine nasukane na njega smrzavaju se pod brzinom razdvajanja. More Tišine pretače se u brisan prostor. Nedostaje mi tvoj dodir kao najveća zagonetka. Gde su svi nestali?

„Izvinite, pitao bih vas, da li je iko ikada i poručivao nešto sa ovog spiska?“

„Žao nam je, mi prodajemo samo integralne proizvode sa bar-kodovima. Suvenire nemamo.“

„Gde da tražim?“

„Probajte na početku.“

„Ali, tamo su samo ...“

„Žao nam je, mi prodajemo samo integralne proizvode sa bar-kodovima. Suvenire nemamo.“

One su oduvek tu, za njih ne postoje nikakvi počeci, i kako da joj objasnim da u njen san dolazim bez ijedne zagonetke.

Probajte na početku.

Istrošio sam urlik. Mesec će se narednog dana pojaviti kao skup punktualnih tragova, pod kraj horizonta pašće odjeci uzvika nakon prvih sletanja i zabodenih zastava. Brinem se da li će ga dočekati oči probuđenih sanjara.

„Svi počeci su teški, naročito kada počinju od kraja“, pomislih.

Na početku tezge stajali su samo tonama  teški integralni proizvodi.
Sa utisnutim bar-kodovima.




1 comment:

  1. Na pocetku bese haos, Bozanski haos koji izvire iz ove price. Spasicemo se u lepoti govora i price. Ove price koja nam nudi izlaz iz potrosackog u svemir.

    ReplyDelete